I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med mycket skumt problem?!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-05-18 01:48

Hjälp med mycket skumt problem?!

Ja, det är så att min dator har blivit ruskigt skum.
Jag vet inte hur jag ska beskriva problemet, men jag ska försöka. Ni får fråga om ni in förstår!

Det är så här:

När jag sitter och surfar, spelar, kikar på film eller vad som hellst så får datorn för sig att "hoppa ifrån" fönstret jag jobbar i. Alltså om jag sitter och skriver ett dokument i Word, ett mail eller liknande så hoppar dator från det fönstret och jag kan inte fortsätta skriva utan måste klicka på skärmen. Alltså det stängs inte ner eller så utan det blir bara omarkerat. Det är störigt när jag skriver arbeten eller sitter och kodar, då detta kanske händer varannan minut.

Men ännu störigare är det när jag spelar, för då händer samma sak men då går det även tillbaka till skrivbordet. Men spelet körs fortfarande men ligger minimerat i listen.

Vad fan kan detta vara? Har aldrig stött på detta problem varken hos mig eller någon annan förut, men jag hoppas verkligen att någon här kan hjälpa mig.
Detta börjar gå mig på nerverna!!

Tacksam för all hjälp jag kan få!