I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-24 12:57

Handdator

Tjena! Är riktigt sugen på en handdator och jag undrar om nån här har koll på den fronten?

Nånting i den här stilen: Fujitsu Siemens Pocket Loox C550
(/url)

Men om ni kan tipsa om andra så uppskattas det rejält! Ju mer man har att välja mellan dessto bättre.

Krav är:
Bluetooth, IEEE 802.11b , IEEE 802.11g
Expansions möjlighet

Köp ditt avlagsbrev och lev rövare deluxe.

2006-04-24 13:16
vänta tills qtek 9600 kommer ...eller du vill inte ha så att du kan sätta ett sim-kort (telefon) i den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-24 13:19
Jag skulle föreslå en palm..

lifedrive

tx
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!

2006-04-24 14:46
Qtek 9600 var riktigt intressant, tack för den daviden!

Qtek 9600 .. Om någon annan är nyfiken. :)

Tack Thailizh för tipsen.

2006-04-24 15:20
Snusnäsduk

av egen erfarenhet har jag lärt mig att man tröttnar ganska snabbt med att använda styluspennan hela tiden.
ett riktigt qwerty-tangentbord är underbart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-24 22:34
Vad ska du ha Handdatorn till?
That's just stupid.

2006-04-25 09:01
Daviden
Kan ioförsig tänka mig att det blir så. Ett tangentbord måste ju va skönare.

Preload
Till skolan, kalenderdelen, påminnelserna, ha med sig dukoment därav det trådlösa stödet för att skicka och ta emot filer. Sen såklart alla andra sköna grejer som mp3 stöd, msn messenger osv. Men om det blir något, blir det nog en qtek.

2006-04-25 09:36

2006-04-25 10:43
qtek är en bra dator, jag hade en sådan för ett tag sedan.
det som va mindre bra är att den är ful. men men.. det är en smaksak.

använder en palm nu, och är mkt nöjd
Help me, Jesus! Help me, Tom Cruise! Tom Cruise, use your witchcraft to get the fire off me!

2006-04-25 15:27
qtek är ingen dator, det är en pda :)

och ja, snygg är den inte - O2 är iofs. lite halvsnygg, men det är ju bara ett skal till qtek då den går under annat namn i vissa delar av världen.

2006-04-25 19:51
HTC Hermes kanske, brandar bara qtek sina mobiler med deras egna märke? Och jag håller med om att den inte var så himla snygg. Vid release lär den väl inte landa under 5 lakan? Känns ganska långt borta om man inte får något sommar jobb, heh :)

2006-08-14 23:38
qtek har ganska dåligt batteritid har jag för mig, kolla på pricerunners "konsumentkommentar". Där tror jag att Palm brukar vara överlägsna. nån som vet om det går att använda skype eller msn på palm tx?