I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-03-22 17:44

bilden upp och ner

hej när jag ska öppna mina filmer i media player classic så blir bilden delad och upp och ner. Någon som vet hur man fixar detta?

2006-03-22 18:35
Tanka vobsub direct vobsub, där kan du ändra så att bilden blir upp och ner, eller om den redan är det så ändras den tillbaka. Hur menar du med att bilden är delad?

"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-03-22 18:52
Jag får upp dubbla bilder när jag öppnar filmerna.. När jag ändrade så att bilden skulle vara rätt så försvann bilden helt

2006-03-22 18:53
Gå in i options och pröva ändra output till WMR9 eller 7, och bocka sen i knappen "Use texture surfaces and render video in 3D".
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-03-22 18:54
Om det inte fungerar så pröva ändra mellan olika output-format. Vad har du för codecs installerade?