I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gettin up - hjälp!!!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-02-20 19:44

Gettin up - hjälp!!!

Har installerat getting up spelet men när jag startar det står det: ABORTING: Your display adapter does not sufficient capabilities to runt this game. .

Jag kommer in i spelet och kan se menyerna mm men jag när jag börjar spela så syns inte bilden.
Har uppdaterat min directX och så men det funkar inte ändå.

Jag tror det beror på att min dator vägrar installera en drivrutin till mitt grafikkort men det tror jag inte riktigt på ändå.

Vad är det som gör att den vägrar?!!?

tack på förhand

fred.

mm precis...

2006-02-20 19:54
Vad är det du har för ett grafikkort då?
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2006-02-20 19:55
Geforce 2 :s
men det ska ju funka ändå?
mm precis...

2006-02-20 20:08
Om ditt grafikkort säger att du inte kan installera en sak så kanske du borde köpa ett nytt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-20 20:13
men jag kan installera det och jag kan öppna det men jag kan inte se bilden när jag är inne i själva spelaction.
mm precis...

2006-02-20 21:43
Du har säkert inga problem att installera nästa generations spel heller, men du kommer säkert inte kunna spela dom.

Alltid bra att uppdatera datorn ibland så varför inte ett nytt kort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-21 00:43
kanske stämmer. men jag har ju installerat nya spel innan.. t.ex fahrenheit och call of duty 2 så jag antog att det skulle klara det här också..
mm precis...