I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fel vid användande av torrents (hjälp?)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-02-18 21:36

fel vid användande av torrents (hjälp?)

Jag har problem med min dator när jag försöker tanka torrents,
har använt Azerus och Utorrent och om jag kommer upp i hög
hastighet så rebootar datorn.. det är något störande

Är det nån som vet vad det kan vara för probs?

"As a ninja you obtain certain responsibilities
such as kicking asses and looking cool and tough."

2006-02-18 23:45

Men det är ju lite fishy när jag efteråt sitter och spelar Battlefield 2, lyssnar på musik och snackar i ventrilo, det borde ju bli mer probs då tycker man..

"As a ninja you obtain certain responsibilities
such as kicking asses and looking cool and tough."

2006-02-19 02:38
skit i azerus å allt sånt ..

ta ner bitlord å testa med det ..
azerus hade ja problem med oxå ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-19 16:16
Azureus kan krångla med sitt java-stöd om man inte installerat det korrekt. Avinstallera både java och Azureus och dra ner de versionerna som finns länkade på sourceforge.. då borde det lösa sig.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-02-19 17:17
tror nog att bitlord skulle va bäst ändå .. simpelt som fan .. är iof azureus oxå, men ändå ..

testa å fixa me java å det, funkar inte det kan du ju testa dej fram med alla olika program som finns ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-19 19:06
bitComet e bätre än bitlord
mitt liv som hund

2006-02-19 20:04
nee, bitcomet strular för mkt tycker ja . men det är ju strunt samma .. dom funkar ju likadant ändå ..

2006-02-19 20:37
hade också problem med azureus, blåruta...
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.