I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

stora firefoxproblem

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Moderator

2006-02-10 17:42

stora firefoxproblem

Detta är något av en "ingen ting funkar hjälp mig tråd" men det enda som funkar är att surfa runt och så, det går helt felfritt. men programmet avslutas så fort jag försöker ladda ner något, om jag vill gå in i inställningar avslutas det så det är inte riktigt ett alternativ.
Självklart har jag avinstallerat och ominstallerat och den version jag laddat ner har varit den senaste från mozilla.com.
Har märkt att även efter ominstallationer ligger startsidor och plugins kvar, så jag antar att det är nånstans i min dator något ligger och fuckar med det. sökte på firefox och mozilla med vanliga windows sök men hittade inget lurt...

jag är inte direkt beredd att omformatera hårddisken för en sån här grej men det hade ju varit kul att inte behöva köra parallelt med ie för att kunna ladda ner saker...

jag vet inte riktigt vad som är det relevanta i felmeddelandet jag får men först står det i princip bara

firefox.exe har stött på ett problem och måste avslutas.


så kan man få lite mer information och då står det högst upp


felsignatur
AppName: firefox.exe AppVer: 1.8.20051.11116 ModName: firefox.exe
ModVer: 1.8.20051.11116 Offset: 000ee3f2

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman