I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-29 22:39

Mp3spelare + kyla?

Hej alla snälla barn på whoa idag har Slit en alldeles speciell fråga för er snowboardåkare/skidåkare som brukar lyssna på mp3 samtidigt som dom glider nerför backen.

Jag funderar över att skaffa en ny mp3spelare, min JOS jag har idag är playknappen trasig på och jag förmodar att garantin inte finns kvar i och med att dom bytt bolag? Iaf så har jag fått höran dittan och dattan om kyla och mp3spelare, hur står det till egentligen? Flashspelare vore väl vara lugnt? Hårdiskspelare lika bra? Gärna lite tips på några schyssta spelare för en inte alltför dyr penning, färgskärm behövs inte men bra ljud är alltid ett plus.

wutang4ever // sLiT

Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2006-01-29 23:30
jag har varit ute i kyla med min ipod det funka bra, men jag vet med min mobil då blir det skit dåligt batteri!
Du är ett lat stycke mat!

2006-01-30 01:47
Ang. JOS så har det nya företaget tagit över det gamla företagets service och garanti-tjosan, så du kan lämna in den till dem. Sen så är det sant det corpius säger, batteriet brukar ta slut snabbare när det är kallt. Hårddiskar gillar inte temperaturer på under -5 ungefär så det måste du tänka på, och om du tänkte vara i backen med din hårddiskspelare så måste du tänka på att de är mycket mer ömtåliga än flashminnesbaserade spelare.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-01-30 11:19
Shakes

Ojsan det var gött att höra, bäst att rota fram kvittot. Tack tack.

Corpius

Min mobil dör med snabbt i kyla eller stänger av sig direkt, ysch.

fjii

Min sonykamera har blivit fuktig massa gånger utan att ha tagit någon skada (vad jag vet) men det är lite jobbigt när linsen immar igen :)
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2006-01-30 19:31
Som sagt så pallar ej hårddiskspelare av för mkt stötar, så satsa på en fashspelare, till backen.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/