I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ATI Catalyst - TV-Out *HJÄLP* !!!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-01-22 16:56

ATI Catalyst - TV-Out *HJÄLP* !!!

Jag har nu köpt rätt sladdar och valde en scart i ena änden och svhs + 3.5mm sterepropp i den andra.

Hur fixar jag nu, jag har lekt runt med att clona skärmen och valt "Force Signal Detection" men inget händer, har testat med att välja dem olika signalerna också, B, G, H-Pal och ändå noll. Då jag testade den enkla varianten genom Egenskaper/Bildskärm och därefter "Utöka Windowskrivbordet till denna skärm" så försvinner den bocken direkt, "Felsök" och där säger den att XP Home Edition inte stödjer det, men det ska inte spela nån roll har jag för mig om man fortfarande ska se Data i TV.

Jag är heeeeeelt noobstäld och vet inte vad mer jag ska välja. Det finns ju inga steg-för-steg i hjälp funktionen på Catalyst heller.

Dessutom har jag gjort alla dessa försök dubbelt för knappen på SCART sidan är antingen in/ut, jag vet att det ska vara på in men ändå.

HJÄÄÄLP MIG NUUU SNÄLLA!

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.
And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''