I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

I-net applications:

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-01-17 10:50

I-net applications:

Ingen som kan länka någon sida där man blir tillfrågad om man vill uppgradera flash utan att behöva gå in på deras hemsida. Alltså så att skiten uppdateras automatiskt. Gick in på någon sådan länk här på Whoa för ett tag sedan och sedan dess fungerar det att kolla på massa roliga filmer på den datorn här på jobbet men ingen av de andra. Om jag går in på macromedias hemsida står det successfully installed fast det inte hänt någonting alls. Nu kan jag inte kolla på schyssta länkar som peeps lägger upp, inte spela några spel på jobbet eller kolla vissa sidor. Någon som förstår vad jag menar? Pallar inte vända mig till ett windows forum för detta. Jag antar att det här att göra med att vår admin blockerat möjligheten till att installera från hemsidan, men som sagt så har det fungerat via någon länkad hemsida. hittade den inte när jag letade heller... tacksam för svar!

PEACE

I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis!
One Love, JahBless&Peace