Gamer föräldrar
Va spelar era föräldrar för spel, om dem nu gör det (PC) obs, inga spel är för små för att nämnas. Flash spel inkluderat.
"fördomar fördummar"
flytta till datorspel/Konsol plz
"fördomar fördummar"
bara PC? annars är mina far en jävel på att trycka bilspel till PS2, tror vi har alla bilspel som nånsin gjorts till den konsolen :)
360 GT: Beezwaax
förr satt morsan nätterna långa med adventure island till NES men lyckades aldrig klara skiten :p till pc är det väl små flashspel.. klassikern dxball drar igång ibland också
polarns farsa hade en förkärlek till vuxen spel se pinup tetris etc...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bitch spelar morsan. Morsan och farsan spelar ibland något bridgespel och ibland CIV III. Geeks. :)
We are just statistics, born to consume resources.
farsan spelar delta force hjehe
*keep your spirit inspired*
Mammsen spela Dr mario/Adventure island på nes =P å nu sitter hon väl å spelar sånna där chinesiska torn med krummelurer som man ska para ihop..
Get hit and Hit back // GoBo
Min mamma sitter och lirar dx-ball varje dag i minst en timme. Hennes rekord är nått på 137k. Fattar inte vad hon tycker är så jävla kul med det spelet. Det var kul i början, men inte när man sitter och spelar det varje dag i över ett år.
Min mamma var en jävel på Super Mario förut när vårt 8 bitars fungerade.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Hangaround
2005-12-23 13:32
Morsan var helt inne i zelda till 8-bitars förut, var något år sedan iofs.
Man kan tro att min pappa är en cs-fjortis när han whinar fast han spelar inte nånting.
Internet is so big, so powerful and pointless that for some people it is a complete substitute for life.
Morsan sitter å spelar taipei förfullt hela dagarna =) sen så har jag fått henne att lira lite Counter-Strike Source med mig :P det var kul och hon var faktiskt ganska duktig =) sen farsan spelar ofta Xbox, han älskar basketspel men kan även flyta lite på halo ibland.. =)
Niceness!
pappa spelar rtcw, doom3 och quake4. mamma löser sudoku =(
(,_____(ò_Ó)____,) this big
på den gamla goda tiden gejmade vi super mario på snes tillsammans, o typ megaman spelen till nes. farsan lirar tiger woods 2006 idag bara tror jag.
Lugn!
min morsa spöar mig helt i mario cart på gamecube =)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Min mossa spelade Zelda till 8-bitar och nu för tiden är det mest Bitch och Mahjong som gäller.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Pappa lirade Americans Army förut, men han la av efter formatering. Mamma spelade väl lite Super Mario till NES/SNES förut, men kommer inte ihåg det, typ 10 år sen
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Pappa är helt obsessed med Rome Total War.. Sitter typ uppe till 5 på nätterna o dricker vin o spelar på köksdatorn.. O mamma är obsessed med shanghai på blip.se, spelade mkt Tiger Woods på datorn förrut
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Morsan lirar väl inte så mycket mer än Harpan =)
Det är inte lätt när det är svårt..
morsan brukar lira på MSN games, typ bejeweled och de där... Har även hänt att hon spelat Fotbollsspel till nintendo 64at. :)
min farsa spelar alla krigsspel som finns på xbox typ... medal of honor, call of duty, halo, men of valor... you name it! jag tycker det e soft!
min farsa kommer in och tittar på när jag lirar call of duty..sen säger han att man inte ska leka med mord, suckar går till sin dator och spelar aftonbladets korsord.. morsan spelar tvättmaskin och plocka-ut-diskmaskinen spelen... vilka wannabs
john über alles
Min farsa gillar Heroes of might and magic. Jag gillar det jag å, fast 4:an va inte riktigt lika kul som 2:an och 3:an
Up and Atom!