I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Download Accelerator och Firefox problem

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2005-11-30 10:18

Download Accelerator och Firefox problem

Jag fixade Download Accelerator (DAP) för nån vecka sedan.
Jag märkte, efter ett par dagar, att jag inte hade någon glädje alls av det och avinstallerade det.
Nu när det är avinstallerat kommer det fortfarande, ibland, upp en ruta i stil med "DAP has placed download in que pkease press back to continue browsing" Och jag kommer inte åt filen om jag inte kör med Internet Explorer.
Detta beror nog på att jag klicka i nån box i DAP typ: Intrigera med Firefox, så firefox tror väl fortfarande att jag har DAP. Hur bli jag av med det här? Skitjobbigt är det...

tackar

Vasastan JAO!!

2005-12-24 12:53
inte brytt mig mer om detta, men nu börjar jag lacka.
Jag har installerat FF1.5, problemet kvarstår.
Jag kan tänka mig att man måste in i nåt jävla register(?)
Kom igen nu. Någon vet ju vad jag kan göra åt detta.
Vasastan JAO!!

2005-12-24 13:02
avinstallerat FF? och sen installerat om? eller installerade du bara 1.5 över det gamla?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2005-12-24 13:29
Jag har avinstallerat och installerat om.
Gjorde det en extra gång precis nyss för å vara säker.
Same shit still
Vasastan JAO!!

2005-12-24 22:25
kolla om det finns nåt tilläggsprogram till DAP i Lägg till/Ta bort program. kan vara det, annars vet jag inte.. kolla under inställningar i FF, verktyg osv om du hittar nåt.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2005-12-24 23:07
Annars installera DAP igen och sedan avinstallera det med förnuft. Kanske har du missat någon viktig checkbox där?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2005-12-25 13:44
Ok, jag installerade det igen och klicka bort nån liten box i "tools" och avinstallerade det och nu är problemet äntligen ur världen.
tack U-Nas
Vasastan JAO!!

2005-12-25 14:03
Bullseye!
:)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds