I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min hårddisk är "tom" - Rädda!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-10-13 16:24

Min hårddisk är "tom" - Rädda!

Skrev tidigare om mitt datorproblem, orkar inte skriva om det igen, men det "intressanta" är att om man sätter in min hårddisk i en annan dator så är den tom. Hårddisken allstså.
Ja.. min vän sa något om att just dom spåren men den informationen är tomma och det finns säkert något kvar på hårddisken... Vilket jag verkligen hoppas för det finns en sak där som jag VERKLIGEN vill ha kvar.

Så, jag känner en som möjligtvis skulle kunna hjälpa mig men han har verkligen aldrig tid. Och jag vill gärna att min dator ska börja fungera igen. Så nu undrar jag om någon vänlig själ vet hur man "spar" saker när man formaterar om, utan att komma in i själva windows, alltså.
Han har gjort det förrut så det borde ju gå. Om det nu inte tajkat ihop totalt iom att det står att min hårddisk är tom.

Anyways, jag undrar om någon har lust att förklara för mig hur man gör..
Och som gärna får vara online när jag sätta igång.. hehe.. ifall det krisar (VÄLDIGT stor risk).

Om detta nu anses vara kört så undrar jag om man ska köpa en ny hårddisk eller hur man ska göra...

Nån? Hjälp...

What we do in life echos in eternity.