I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med iaudio u2

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-09-11 22:52

Problem med iaudio u2

Min mp3-spelare (en iaudio u2 på 256 mb) har börjat stänga av och starta om innan den har slagit på helt (den kommer bara till animationen med snubben som dansar).
Först trodde jag det berodde på att det var kallt, inte för att det var mer än 0-+5 grader men det var enda förklaringen. Sedan gick jag in med den och när jag skulle ut igen fungerade den precis som den skulle.
Senare på kvällen lyssnade jag på den och jag somnade med den på så nästa dag (idag) laddade jag fullt batteriet.
Nu på kvällen skulle jag använda den igen och då hände samma sak, den slår på, slår av, slår på etc. Jag kan tillägga att batteriet varit fulladdat båda gångerna och jag har inte på hold.

När jag nu sitter och skriver har jag låtit den slå av och på som den vill hela tiden och det konstiga är att nu kommer den en bit längre, dvs den hinner slå på en låt en liten bit innan den stänger av.
Förresten så första gången det hände, så hann den vara på en stund innan den slog av men det blev sedan kortare stund.
Lågt batteri, köld och hold-knapp på är alltså uteslutet.
Vet nån vad felet kan vara?

Lite longshot att fråga här men det kan ju alltid vara nån här som har haft det här problemet.