I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-09 19:43

Modifiera XP

hej!

för ett bra tag sen så var det någon här på whoa som la in ett inlägg om ett program som man kunde modifiera installationen till XP. med det här programmet så kunde man fixa en installations-skiva där allt det nödvändiga fanns med, asså bara det man vill ha installerat på datorn.

jag har sökt igenom forumen här på whoa, men jag hittar inte det. jag kommer inte ihåg namnet på programmet så det blir helt plötsligt väldigt mycket svårare att söka efter det.

kan någon vänlig själ tipsa mig om vad det heter, eller en länk till inlägget här i forumet eller på internet?

tack på förhand!

du får tycka vad du vill, bara du tycker som jag!

2005-08-09 20:52
Minns också det inlägget... Kan det ha varit detta? http://www.litepc.com/xplite.html
// pause

2005-08-10 11:18
pause:

nä, det var inte det programmet men det där ser också väldigt lockande ut. jag ska ta och kolla upp det lite bättre när jag kommer hem. tack annars för svaret! :)
du får tycka vad du vill, bara du tycker som jag!

2005-08-10 14:22
phill:

ett sånt program vill jag också lätt ha! Skapa en egen installations skiva med bara det man vill ha hade varit såå gjutet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-10 14:25
sök på friendly XP på någon fildelartjänst så får du precis en sån version du söker.

nej jag uppmanar inte till lagbrott... jag har redan en licens men min skiva försvann ;)
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2005-08-10 14:32
jps:

så friendly XP låter en skapa en installations cd från scratch?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-10 19:32
nej det är en färdig installations-cd. men väldigt perfekt i mina ögon
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"