I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uppkopplings problem! HJÄLP!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-06-16 12:52

Uppkopplings problem! HJÄLP!

För ett tag sen fick jag nån jävla trojanskit på datorn, så jag tänkte att eftersom jag har ett hemnätverk skickar jag bara över alla filer jag ville behålla till brorsans dator, ominstallerar min dator, och för sedan över filerna igen.

Jag lånade en windows PRO edition ominstallationscd av en polare och allt fungerade finfint TILLS man skulle konfiguera internet, man skrev in sitt jävla riktnummer, sen sitt hemnummer. Varje gång den skulle ringa upp (fråga mig inte varför?) så stog det att den inte fick kontakt... Då tänkte jag att "vafan jag testar med en HOME edition cd", för det var ju HOME jag hade andvändt tidigare... jag går igenom precis samma procedur som tidigare och PRECIS samma jävla skitproblem uppstår... den får ingen kontakt. Det mest skumma är att internet fungerade absolut felfritt fram tills att jag valde att ominstallera windows...

VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL!?!?