I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det är installerat fast avinstallerat..??

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-05-21 12:09

Det är installerat fast avinstallerat..??

Nu har jag säkert en ointelligent fråga igen, men men :)

Jo.. jag installerade ett spel förrut. Polis 2 heter det (ja, jag gilalr såna spel) men det går inte att spela. Har jag ingen skiva i står det att jag måste stoppa i rätt skiva. Stoppar jag i skivan så står det att "driver blabla is busy" och sen att man kan ta ur skivan och stoppa i den igen. Men det fungerar inte.

Jaha, det är ju tråkigt tänkte jag och avinstallerade. MEN nu när jag ska försökja installera om så står det att det redan är installerat, men det finns inget sånr program på datorn. Och jag kan inte avinstallera heller för då söker den efter nån fil, som ju inte finns eftersom programmet är avisntallerat.

Så.. två frågor.. Det enda jag kommer på kan vara fel med att det inte ska funka att spela är att det står inte att man kan ha Windows xp på systemkrav. Men jag fick också prova den första polis och det är samma krav men den kan jag spela... så.. what is wrong?
Och den andra frågan. Hur avinstallerar man något som inte finns? alt. Hur installerar man något som inte finns men som datorn/skivan tror finns?

Tack...

What we do in life echos in eternity.