I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker webmaster/programerare för en ny hemsida!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-05-10 02:56

Söker webmaster/programerare för en ny hemsida!

Tja mitt namn är Intense, en rätt så etablerad rappare. Jag har haft min hemsida uppe innan men sen var vi tvugna att ta ner den ett tag för att fräsha upp den. Vi har haft jätte duktiga personer som jobbat med den tidigare, med jobbat menar jag att dom stått för programering och uppehåll (uppdatera den ständigt). All design står vi för själva.

Pga att våran senaste kille inte haft tillräckligt mycket tid så söker vi nu rätt så akut en ny person som är duktig på programering och kan sköta uppehållet ofta. Ett stort plus är även om man kan flash bra även om man bor i sthlms området.

Hittils har vi inte behövt betala något förutom kostnader för webhotell osv. Däremot får man vip till alla våra spelningar vilket är en del och man får rulla med riktiga gangsters =)

Känner du dig intresserad skicka ett privat mess till moi!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.