I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

behöver hjälp med mitt windows!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-05-08 16:21

behöver hjälp med mitt windows!

det här är lite komplicerat.. men i alla fall:

jag hade precis installerat om msn då datorn började sega sig och jag tänkte att det kunde kanske va för att jag haft den på i flera dagar i sträck nu..
så jag skulle starta om den. när jag valde starta om i menyn så låste den sig så jag stängde av den genom att hålla inne "on" knappen på datorn.

när jag sedan skulle sätta på den så funkade det inte. jag kom aldrig fram till windows utan jag kommer bara till en ruta där det står massa saker man kan göra. bl. a kan man välja att starta datorn i felsäkert läge eller börja därifrån man slutade typ... om ni förstår va jag menar..

jag har testat allt men inget händer! när jag väljer felsäkertläge t. ex så kommer det bara upp en svartbild och så står det felsäkert läge i alla hörnen. och när jag väljer att gå direkt till windows så kommer det bara upp en svart bild och så ser man muspekaren!

vad ska jag göra??? går det att fixa på nåt sätt ? har datorn pajat totalt och alla filerna gått förlorade ??!??!

jag är sämst på datorer så jag hoppas ni kan hjälpa mig!

tack på förhand!

if hiphop is dead call me ghost in the flesh