I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-04-12 19:20

Allt är borta

Jag skulle starta om datorn efter att ha installerat SP2 till XP och till min förvåning så märker jag att Photoshop som jag tidigare hade installerat är helt borta. Alla filer är bortraderade. Alla utom genvägarna jag skapat.

Detta var imorse.

Nu, alldeless nyss upptäckte jag att inte bara Photoshop, som inte var det hemskaste jag varit med om, hade försvunnit. ALLA mina bilder. Bilder från min student, bilder från utlandsresor och andra upplevelser som jag ville ha kvar för att kunna minnas roliga tider. Allt det har försvunnit.

Jag vet att det på något sätt ska gå att få tillbaka tidigare borttagna filer så att man kan se dem igen. Jag vet dock inte hur det ska gå till för göra detta.
Därför är min fråga till er; vad/hur ska jag göra för att få tillbaka min mapp med alla bilder?

Lyckas ni hjälpa mig är jag er evigt tacksam, typ.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.