I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med MP3spelare och USB (MpMan FUB27)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-02-06 21:37

Problem med MP3spelare och USB (MpMan FUB27)

Jag kan inte få Windows att behandla min kära mp3-spelare som en vanligt portabel hårddisk, som Windows borde göra. Istället känner Windows inte igen min mp3-spelare alls utan svarar käckt: "En USB-enhet känns inte igen", så fort jag gör en ansats att koppla in min mp3-spelare till datorn.

Ja, det har fungerat förut. Faktiskt så fungerade det för några timmar sedan, senast. Vad har jag gjort sedan dess? Tagit bort alla filer från mp3-spelarens hårddisk. Jag kan ju tycka att det inte borde göra någon skillnad, men vad vet jag. I vilket fall vill inte Windows känna igen min USB-enhet, fast den gjort det säkert en sisådär 40-50 gånger förut.

Varken MpMans hemsida, Microsofts hemsida eller Windows inbyggda problemlösare kommer med vettiga förslag på hur jag ska lösa problemet, så jag vänder mig till er, med hopp om att någon har någon som helst ledtråd till vad jag borde göra.