I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Feting hjälp behövs !

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-12-27 22:33

Feting hjälp behövs !

Ok, i sommras försökte jag koppla en sladd till tvn (kommer inte ihåg vad sladdfan hette) för att se databilden på tvn helt enkelt. Det fungerade utmärkt i 2 min när jag sedan fick för mig att dra ut sladden för att fixa ljudet, sen försvann bilden helt. Jag ringde cirka 15 supporter och ingen gav mig något vettigt svar. Sen nu fick jag o min polare en snilleblixt och kopplade in sladden på baksidan av tvn... (innan kopplade vi på framsidan). Även då verkade det fungera. Jag har två AV kanaler, en AV1 och en AV2, framsidan var alltså av2...

Innan hade jag ett playstation där bak så jag blev alltså tvungen att koppla ur det. Bilden fungerade i cirka 2 min tills jag drog ut sladden för att försöka koppla ps2an på framsidan... i.af Jag kopplade slutligen in tv sladden på baksidan igen och då var det lika svart som det hade vart på AV2 kanalen tidigare... Först tänker man ju att det är datorn det e.v. är fel på, men nu när jag kopplat in ps2et, både på bak och framsidan, så vägrar även det att funka? VAFAN SKA JAG GÖRA? BLIR HELT JÄVLA TOKIG!?

Kan någon ha någon aning eller varit med om liknande?

/Adam