I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-09 14:52

dot.tk ?

jag har länkat min sida med tk så de inte blir nåt klyddigt namn.. där den ligger e en gratis sida och cp url.. det var nån på nätet en gång som gjorde detta till mig så jag vet att det funkar men jag vet inte hur för han inte visade eller förklarade.

sen så har ja inte hans e-mail kvar.

så om nån vet snälla förklara hur man gör..
har för mig det var nåt man skulle skriva in i index html men e inte säker

livet e hårt

2004-11-09 14:54
Är det inte så enkelt som att du loggar in på ditt konto hos dot.tk och där bland inställningarna skriver var du vill ha adressen riktad?

2004-11-09 15:03
ja men saken e den att ja vet hur man gör så min adress e www.nåtgot.tk

men när man då går in på min sida www.något.tk så kommer det en tk banner.. denna skulle jag då vilja bli av med och jag vet att det går.. men saken e den att jag inte vet hur
livet e hårt

2004-11-09 15:22
Åhåå, i see. På den tiden jag hade ett .tk-konto gick det att bocka ur en ruta om att vara med i en utlottning av ett riktigt konto. Genom att inte vara med i den utlottningen slapp man oxå bannern...

Vet inte om samma sak gäller nu dock

2004-11-10 01:48
men då får ja kolla upp de.. kanske fins kvar eller kommit igen vem vet
livet e hårt

2004-11-10 16:20
Men med pop-upblockeing hysterin som råder idag kommer ju knappt någon märka skillnad...
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2004-11-10 21:51
ja men det kommer över som om sidan inte är lika seriös om det nu kommer pop ups..
sen den sidan jag har på då som killen fixade till mig utan pop up har ja haft uppe i ett år utan att ha hört eller fåt några problem av dom
livet e hårt

2004-11-13 21:26
up
livet e hårt