I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Spelen hakar sig fram

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-10-29 13:53

Spelen hakar sig fram

Spel jag tidigare har kunnat spela utan problem har börjar bli jävligt skumma nu när jag installerar dom.
Så fort jag spelar spel som kräver grafik kort så att säga så går de skit bra och snyggt till en början i typ 1 min, sen hakar det upp sig i drygt 10sek sen flyter de på i 1minut igen för att sen fortsätta så hela tiden.

Sitter på den här burken med de här grafik kortet
AMD Athelon 2200+
1,80Ghz
512 Ram
Windows XP
Geforce FX 5200


Spel som Soldier of fortune(1!) ska inte under några som helst problem hacka på den här datorn.
Men det är de dom gör.

Drog ner Guildwars trailen igår och allt e skit snyggt som det borde men...som jag skrev innan så hänger det sig efter 1min och sen fortsätter så tills ja stänger av.


Jag drog ner senaste drivrutinerna igår till kortet men då stod det i en varnings ruta att kortet inte är till för XP, tror det stod så första gången också men det har ju fungerat fram tills nu ändå.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.