I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-01 22:37

<VIRUS> Hjälp!!

Ja ligger ganska risigt till med min dator som samlar damm hemma i rummet! Den fick förra veckan, på onsdag om jag kommer ihåg rätt, ett ganska allvarligt fel!! Allt som har med Internet att göra har slutat fungera!

Modemet verkar ändå fungera normalt, eftersom de från SONERA kan skicka nånsorts ping information! Så de säger alltså att allt verkar vara i funktion vi deras ända, och att problemet är på min dator! :(

Jag scannade dator omedelbart för virus med NORTON INTERNET SECURITY 2004, efter detta telefon-samtal, med resultatet av ett virus vid namnet "Bloodhound W32.1". Misstänker att denna är orsaken till att jag nu är Internet lös..

Behöver hjälp! Sitter som bäst hos kusin och surfar!!

I know we don't think alike!
Your allways wrong I'm allways right!

2004-10-01 22:41
vad sägs om att ta bort viruset?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-10-01 22:46
Jaa-a, att ja inte har tänkt på DET!! Ja måste ju ta BORT det..
Hmm..som om ja inte skulle ha försökt, men ingenting hjälper!! Har ladda ner alla världens program och försökt med alla världens konster att fixa bort det, men ingenting hjälper..

Så, nån som vet vad som hjälper?? Att få bort viruset då allstå?
I know we don't think alike!
Your allways wrong I'm allways right!

2004-10-01 22:51
sök på viruset på google, kolla upp vad det är för sorts virus

Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-10-01 23:11
bloodhound är en av dom vanligaste virus som finns i kazaa. den är inte så farlig. du sa att du har internet security och den tar inte bort virus. den skyddar sig mot virus eller belastning. ladda ner norton demo eller vad som finns. TRYCK PÅ SCANNA. REPETERAR.. SCANNA!!!

2004-10-02 00:18