Piratkort ??
Är det någon som vet om det finns fungerande piratkort till boxer eller comhem ????? har ej hört att det finns men någon kanske ha lyckats fixa till det ........
Du tappade en liter grädde....
nej finns för tillfället inte inom sinom tid
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
går det att koppla i tv-kort i datorn, koppla det till parabolen, pilla lite och få gratiskanaler på datorn?
njut
Explict P17: Allt går, men det låter lite löst... Räkna ut hur man gör, och bli rikare, el. vänta till någon annan ör det.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
explicit då får du bygga en egen anslutning och sedan göra ett skönt program för att koda kortet.. lycka till =)
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
får väll ta att börja nu, .bat fil går bra va? :P
njut
ja finns det nu då ??
Sezone P60 Nej det kommer dröja ett bra tag innan man kan kolla på comhem/boxer med piratkort igen.
det var fan länge sedan dom bytte system hehe visst borde dom vara snabbare?
någån som vet nån bra sida där det finns information om piratkort och hur långt de har kommit i utvecklingen av na piratkort.
jag saknar boxerkorten jag har iofs kabeltv nu men farsans box står å dammar, dom får knäcka den där nya skiten snart
chase the clouds away
dennis comhit.cjb.net är ett bra forum och skulle det dyka upp något lär det stå där direkt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
viasats nya system har ju använts flera år i andra länder utan att nån har lyckats knäcka det än.. men boxer borde väl inte vara lika svårt eftersom det är marksänt? hur som helst verkar det va djävulskt krångligt att pilla med nya koder osv hela tiden, knappt så det lönar sig att va pirat :p
emmet> kan man knäcka koden och bräna au kort så är det väl inga problem alls
and-one P22: comhit.cjb.net, vill installera nåt program jag inte är så intresserad av att installera... Vad är det? varför?
va vad pratar du om?
jag kommer inte ens in på den sidan, blir bara vitt
Jag hörde lite rykten förut att det var på gång med nya kort till boxer men jag vet inte hur mycket sanning det låg bakom det.
and-one P22: Nåt som hade med reklam att göra... Men jag får icke igång comhit.cjb.net, varken med www el. utan... Men jag är jäkligt intresserad av ämnet! Men comhit fungerar för dig eller?
har inte varit inne på nån månad, kan ju vara så att dom lagt ner forumet eller byt adress ska försöka kolla upp det
www.comhit.net är adressen. Och systemen dom använder nu har varit orörda läääänge, så det kommer dröja minst lika länge innan dom knäcks, om dom ens lyckas. Nån som vill köpa kortbrännare? :) har ingen nytta av den längre
Har nu hört att det finns kort till boxer .. fast dom kostar 4500:- och det är för mycket ... är det någon som har hört detta ????
varför skulle korten kosta 4500kr????? haha
ja jag vet ej .. men det är vad jag har hört .....
jA???
skippa piratkorten.. köp en box som snappar in alla kanaler som går.. vetefan va dom heter.. men det é svart liten låda som man kopplar in o whops har man alla kanaler som sänds typ..
-- Mellanslagsanvändare --
Sick Boy P20: Ge oss lite mer info om lådan, samt var man kan få tag i den osv osv.
vet ni något .. jag behöver ett nytt kort NU!!!!
boxer lär dröja ett tag, om det överhuvudtaget kommer alls. har gett upp hoppet å skaffat ett tvillig kort av en bekant. 100pix i månaden svider inte så farligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oki .. funkar det .. då ska jag fixa det med ...