I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-08-16 14:35

Brännare

Min Ena bränanre, som är en dvd läsare kombinerat med brännare har flippat ur totalt. När ajg ska bränna (oavsett program) Så går den till hundra procent sen skjuter cpu användning i höjden och ligger på 100 % åsså står den bara där och tuggar. Måste starta omd atorn för det går inte att avsluta bränningen.

Min DVD brännare är också lite konstig, ibland vill dne bränna och ibland inte, senast jag lyckades bränna var när ajg brände en image fil, men om jag ska kopiera en skiva så står det typ comunication failde eller något liknande (kan det vara att datorn inte har plats att sdkapa den temporära imagefilen?).

Sen vet jag inte om det skall vara såhär men om jag stoppar in en tom dvdr skiva så står det i den här datorn att dvd brännaren är en cd enhet.

Jag är förvirrad, vad kan felen vara? Vill gärna veta om det är nån inställning eller liknande eller om jag ska skicka tillbaka delarna.

Det skall också tilläggas att problemen uppstod efter en formatering, har formaterat datorn ett antal ggr efter det för att se om det funkar men det hgar ej hjälpt.

Tacksam för hjälp!

Suck me beautiful :D