I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-08-03 01:13

Scanner

problem med scannern. måste ha någon TWAIN drivrutin.

när jag skall installera den står det:

the scanner driver (TWAIN driver), the program required to scan images, is not installed. you will not be able to use the scanner whitout the driver.

if you want to install the scanner driver now, select to return to the main menu. close and eject canoscan setup utility cd-rom, then shu down your computer.

please read the "install the scanner driver" section of the quick start guide for scanner driver installation procedures.

if you want to install the scanner driver later, select to proceed to installing the application programs first. Please be sure to install the scanner driver after the installation of the application programs.


har inga fler skivor vad jag kan hitta och har kollat på sidan men där hittar jag då inga rätta drivrutiner.

är inte så high på engelska heller men vad jag kan förså så funkar inte det jag testat. eller så är jag bara trött och missuppfattat det som står.

pääjs!