I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fråga angånde DVD bränning

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-07-23 19:37

fråga angånde DVD bränning

ursäkta den vimsiga rubriken men jag behöver hjälp med att bränna både dvd o svcd ( super vcd ) och jag använder mig utav nero 6 ultra edition , vad jag vill fråga är hur går jag till väga om jag vill bränna en svcd alt dvd film, men först o främst svcd eftersom jag har inga tomma dvd skivor till hands för tillfället, men när jag försöker flytta över den filmen jag vill bränna till "tracklisten" så får jag följande meddelande :

" Due to patent license restrictions, the MPEG2 encoding/converting is not available

to add tthis possibility please purchase the nero MPEG2 plug-in at www.nero.com"

nu är det så att jag KAN engelska och förstår att jag måste visserligen köpa denna feature, betyder detta nu att jag inte kan bränna svcd eller dvd överhuvudtaget med nero, eller är det bara vissa film format ?

all hjälp uppskattas

" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3