I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MSN messanger problem... HJÄLP!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-07-20 14:17

MSN messanger problem... HJÄLP!

chisel tog bort min förra tråd om detta o sa att jag skulle vänta ett par dagar... så nu har jag gjort det.

Hur som:
Jag har Mac os 9.2.2 som system
Explorer 5.1 (behövs 5 till msn 2.5 som är det msn som jag har och det senaste man kan ha till 9.2.2. systemet)

När jag loggar in får jag detta svar:
"inloggningen misslyckades eftersom lösenordet är felaktigt eller inloggningen inte existerar. Om du har glömt lösenordet, väljer du hjälpavsnitt på hjälp-menyn."

Det konstiga är att jag testat båda mina hotmail-addresser som båda funkat förut. Båda kommer in på hotmail så det kan väl inte vara mail lr lösenordet som är fel som meddelandet säger? jag har testat att byta lösenord också utan att det blev bättre...

Det hela började för 3-4 dagar sen när msn loggade ut sig själv när jag låg i soffan och såg på TV och när jag ville gå in sen nån timme senare kom detta meddelande upp.

Är det någon som varit med om detta innan lr ändå vet hur man ska göra för att fixa felet så är jag tacksam för svar...

och moderatorer/admins chisel sa att jag skulle lägga upp tråden igen om det inte funkade så ta inte bort den pga att det kommer upp trådar om msn hela tiden och jag ska vänta ett par dar för det har jag redan och som jag skrev i början sa han till mig att göra det om det inte fixade sig...

http://www.myspace.com/souldbeats