I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med WMA filer.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-07-13 19:36

Problem med WMA filer.

Välkommen till överflyttningstjänsten för personliga Windows Media-licenser
Den här sidan visas eftersom du försöker göra något av följande med innehåll som har kopierats från CD-skivor:

Återställa innehåll på en dator eller i ett operativsystem som uppgraderats.
Använda befintligt innehåll på en annan av dina datorer.

Obs!
Om du installerar om ett operativsystem, eller installerar ett helt nytt operativsystem på en dator där du redan tidigare har licenser så tolkas datorn som en ny, enskild dator av tjänsten när du flyttar licenser. När du uppgraderar operativsystemet ändras inte datorns identitet.

Obehörig användning av innehållet kan innebära lagöverträdelser av bl a copyrightlagar i USA och övriga världen, och kan leda till åtal.

Om du vill läsa vår sekretesspolicy klickar du på länken ovan. Om du vill flytta licenser nu klickar du på Flytta licens. Annars klickar du på Avbryt.



Jag får upp det här medelandet när jag dubbelklickar på låtarna i en skiva jag tankade ner.

Jag kan välja mellan två alternativ FLYTTA LICENS eller AVBRYT

Vad är det här för nått?


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.