I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

spridit virus till folk!!!!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-06-11 09:11

spridit virus till folk!!!!

hej alla vi fick hem ett brev från COM HEM är det stod att vi hade fått virus och attt vi hade blivit anmälda för att ha spridit viruset till andras datorer detta e ju lite sär eftersom jag inte vet hur man gör men när vi ringde till com hem så sa han att det antagligen va rnåt BLUFF företag som hade spridit det vidare och anmält osss för att vi har gjort det men skiit samma detta betyder iallafall att dom har begränsat våra internet tjänster innan vi tar bort viruset så just nu så kan jag bara vara inne på hemsidor skicka E-Mail går också och vara inne på MSN messenger men jag kan inte spela Online och sånt......betyder detta att jag ska formatera datorn för jag tror det e bäst så eller vad säger ni???? Ojsan glömmde säga som så att jag också inte har min brandvägg på vet inte riktigt hur man sätter igång den kan ni ge mig tips vad djag ska göra..!!!??


TACKAR i FÖRHAND......!!!