I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-04-29 15:25

USB problem

pluggade in Creative's nya mp3 lirare i usb porten å slängde över en massa låtar..
allt var frid och fröjd och funkade kanon bra..

men när jag väl dragit ur den och avinstallerat tillhörande program så vägrar datorfanskapet att inse att det inte sitter nått i USB porten..

vid varje uppstart får jag ett meddelande om att ny maskinvara har hittats och vill verkligen bli installerad..grejen e ju den att när man går vidare från det stadiet så inser burken sitt pinsamma misstag och säger att det inte går att installera nånting eftersom det inte finns ett skit där...
säger jag att jag inte vill installera den så skiter datorn lätt i det och vill hellst av allt göra det ändå..

detta problem kvarstår efter en miljard omstarter även fast jag har stängt av och satt igång porten både via bios och ryckt ur sladden..

nån som har någon fin lösning?? jag vill ju gärna att proten ska funka eftersom musen sitter på samma sladd fast i porten bedvid om ni förstår hur jag menar..e nån typ av "kombi-kabel" eller vad man ska kalla det..

Vad ska du göra i helgen?