I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2013-12-30 22:35
Misery_chick skrev:
min spontana känsla är att hade whoa varit en fysisk plats hade jag marscherat in, satt mig på golvet och ba "NÄÄÄÄJ JAGÅRINTEHÄRIFRÅN NIKANINTETVINGAMIG JAG B O R HÄR!!!)

+1

Kan inte någon bara kapa sidan? Och vägra lämna tillbaka den? Typ samma sak som en fysisk protest?
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Rappare

2013-12-31 04:29
tack för allt!!!!
"jag har nått en punkt nu pallar inte med nån press, samma rutin dag in och ut börjar fan bli less, min medicin hiphop när det var som bäst,technics 1210 daily operations första press"LORDSINA
Producent

2013-12-31 11:35
Tack för den här tiden.

Whoa har betytt mycket för mig och min uppväxt inom den svenska hiphopen, tackar även för att jag fick vara moderator över mina favoritforum under en tid. (Producenter&Djs, Beats, Audioforumet.)

Surt är dock att jag under så många år kämpat och strävat efter att få en veckans Mp3 aldrig lyckades haha.

/Daniel Gyllander
http://www.soundcloud.com/gyllander

2013-12-31 15:33
Kul tid. Tack alla som engagerat sig.

2013-12-31 21:39
KaptenKrok
Mabande Du dyker väl upp på en eventuellt whoaträff?

Missade tyvärr de som var nu i december, men det går ett rykte om att Firstdays ska återuppstå för en kväll och då måste jag vara där, så med lite tur kanske vi ses! :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2014-01-02 01:54
Jag har gjort en liten subreddit på reddit.com
Tänkte att det kanske skulle kunna fungera som en liten mötesplats för de vilsna själar som inte riktigt vet var de ska ta vägen nu.
Lägg upp videos, tipsa om events, kör cyphers, nattrådar, you name it.

Kolla in:
reddit.com/r/svenskhiphop

Tack kära whoa för 12 fina år!
Redaktionen

2014-01-02 20:22
Även om Queff skriver "grabbar" har Whoa naturligtvis varken drivits eller uppskattats av enbart bois. Härmed vill jag ännu en gång tacka alla er "guys" oavsett kön som funnits här, redaktionskamrater så väl som alla heads som delar min kärlek till musiken -tack!!

Skål, vi ses!

// v-spot
förlåt för att jag välte ner din krukväxt
Poet

2014-01-02 20:40
Bara jag som ogillar att folk som övergivit skeppet förlängesedan, kommer krälandes tillbaka och vill få lite sista shine? Utan att ens vilja borda skeppet och sjunka med det?
At the gates of Eternity...

2014-01-03 11:54
Hejdå!
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Rappare

2014-01-03 11:59
:'(

SpoilerFörlåt för alla gånger jag sagt att jag återkommer till en diskussion när jag har mer tid och sedan inte gjort det, det har blivit många gånger under åren.
Moderator

2014-01-03 12:13
scrotum skrev:
:'(

SpoilerFörlåt för alla gånger jag sagt att jag återkommer till en diskussion när jag har mer tid och sedan inte gjort det, det har blivit många gånger under åren.

Jag tycker folk snarare borde be om ursäkt för alla gånger de sagt att de ska lämna en diskussion och sedan återkommit till den. Gång på gång.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick