I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2013-03-30 03:28

Browsa oinloggad?

När togs detta bort? Jag försökte länka en rolig tråd till en kompis, men då kommer han till startsidan bara.

Förut kunde man ju kola forumet utan att logga in, samt googla direkt på "site:" vis..

Varför?

Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
Redaktionschef

2013-03-30 11:32
Det ska inte vara borttaget. Har du testat med fler trådar?

Det du beskriver händer om man länkar till en tråd som flyttats eller tagits bort.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-03-30 13:51
Konstigt, tråden jag länkade till är kvar, och polaren fick upp startsidan på whoa bara.. =/ Får kolla på någon annan tråd då.. =)
Producent

2013-03-30 14:30
Om tråden är i politikforumet så måste du vara inloggad för att kunna läsa innehållet. Detta för att undvika personer som anonymt sprider hat och liknande.

//Paz
Redaktionschef

2013-03-30 14:39
Japp. Bra tillägg Machete.

Politikforumet är alltså ett undantag.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-03-30 16:07
Ahh, det förklarar en del.. Men vadå anonymyt? Man har väl varit tvungen att registrera sig för att skriva inlägg?

Tack för bra svar!
Producent

2013-03-30 17:19
Oracle

You know it chefen! ;)

Simba

Yeah, men utan att registrera sig så ser man inte ens trådarna öht. Förr så räckte det att söka på något laddat ämne och inte vara medlem för att sedan snabbt gå in och göra ett konto och sprida hat. Vi hade ju en hel del sådant tidigare på forumet.

You're welcome!

2013-03-31 01:08
Machete

Jo, det kommer jag ihåg. alla stormningar från högerforum osv.. xD var ju en del av charmen då extremhögern inte direkt "har en massa högskolepoäng".. :P

Men då vet jag hur det ligger till, tack för snabba och informativa svar!

2013-03-31 14:11
det gick så långt att enskilda användare på whoa diskuterades utifrån vad dom sa i "SD-trådar" på tex flashback.

jag håller med om charmen i sandlåde-diskussioner. (det är var jag finner mig mest bekväm) men det måste varit lite skrämmande för dom som blev samtalsämne bland neo-nazzar och liknande personer.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Poet

2013-04-02 12:29
At the gates of Eternity...