I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battle och Cypher-tävling

Whoa Community - Allmänt om whoa

   
Lyricist

2013-02-08 21:06

Battle och Cypher-tävling

I ärlighetens namn har B&C, samt Lyricism, varit fruktansvärt bortglömt och väldigt utdött... en riktigt lång tid nu. Det hade sina "glansdagar" för 5-6 år sedan. Det är en väldigt lång tid sedan dess, och då fanns det en orsak till att forumet kokade. Av kommentarantalet att döma så finns det 2-3 kommentarer, av värde, till någon riktigt bra text.... 7-8 kommentarer utan värde till en vanlig battletext.


Själva författandet av hiphop är större än någon någonsin kan tro och det är mycket lättare att förmedla vad man vill säga.... om man inte behöver hålla sig till ett beat.



Å det mest ödmjuka ber jag er att skapa en tävling. Antingen i textförfattandes form... eller i Battleform, och då göra det stor. Det behöver inte vara mäktiga priser. Det räcker med statusstämpeln på Whoa. Kanske en tröja eller överhuvudtaget vad som är möjligt. Och vänligen gör det stort. Annonsera på förhand och önska säg 32 bidrag... MINST och bygg tävlingen från det.


Lovar att det föder både besökarantalet till det området på sidan... samt att det kommer höja aktiviteten där. Det är den lättaste formen av tävling den här sidan kan skapa... min minsta möjliga ansträngning... så jag fattar inte varför det inte skapats tidigare? Gör den tillräckligt officiell så kommer säkert skivsläppsrappare gärna delta. Vänligen ta hand om det här. Diskutera det på riktigt och försök skapa det. Det är inte ens svårt... snarare jävligt tvärtom. Undanflykter uppfattas som dumma.