I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill ni kanske låsa hela "Övrigt" och "Allmänt om Whoa"?

Whoa Community - Allmänt om whoa

Poet

2012-12-14 01:21
...vad tycker egentligen katter om för tidiga satser?

Hahaha WTF?
At the gates of Eternity...

2012-12-17 17:56
jag säger också lås övrigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-12-18 15:16
Ja egentligen tycker jag också att hela forumsdelen ska låsas.
jag nöjer mig dock med övrigt.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Poet

2012-12-18 21:17
The people has spoken.
Poet

2012-12-28 14:13
Med risk för att låta tjatig, what's up with the what's up?
Admin

2012-12-28 17:48
Ni ska inte tro att vi ignorerar eller har glömt diskussionen.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Poet

2012-12-28 17:51
Det uppskattas :)
Poet

2013-01-04 20:31
Läs gärna den här tråden och se hur dessa filurer infiltrerar oss. Nu vet jag inte om detta är "vår" Mästerkatt och jag söker ingen bann på honom eller så, men detta bekräftar ju bara vad vi alla snackat om så länge.

http://https://www.flashback.org/t2045619
Poet

2013-01-04 20:49
Nämns till och med av Sydsvenskan.

Mästerkatten som tänkte om

2013-01-04 22:26
wtf? mästerkatten- mästerkatten?

bc din länk funkar inte för mig

http://https://www.flashback.org/t2045619

så?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Poet

2013-01-04 22:53
Som sagt, jag vet inte om det är Mästerkatten på Whoa, men metoden den Mästerkatten snackar om på Flashback är vi ju inte obekanta med här på Whoa då vi redan vet att vi har blivit infiltrerade av diverse högerextremistiska typer.
Poet

2013-01-05 02:52
Jag hoppas ingen tolkar detta som uthängning eller så, det är bara avatar-namnen som är lika, jag säger inte att detta är vår Mästerkatt. Och om det skulle ha verkat så, så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Absolut inte min intention.

Det jag ville belysa var hur troll lyckas ta sig hit. Speciellt när vi hade Politikforumet öppet, men även nu när Blandat och Övrigt är till fullt förfogande. Hur metoderna fungerar och hur de triggar varandra.
Poet

2013-01-12 13:44
Guys? We're getting overflooded here with spammers and trolls.

Nu måste jag få lov att gnälla lite. Det har gått mer än en månad.
Redaktionschef

2013-01-13 13:23
Ja, tyvärr har det tagit lite tid. Den här frågan är inte helt enkel och det är många som har ett ord med i leken. På det är både Stuck och howser på semester. Det kommer ett svar i dagarna.

Så länge kan du gärna rapportera in de troll du pratar om via tipsfunktionen inklusive länkar till de trådar där de missköter sig.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Poet

2013-01-13 16:19
Tack för ert svar. Uppskattas :)

Just nu är det mest massa spammare som gott låss. Får jag fråga er om ni kan uppdatera tråden jag hade i Blandat där jag hänvisade folk hit? För jag tror många inte går in på "Allmänt" så ofta som de går in i Blandat.

Tack på förhand <3
Redaktionschef

2013-01-18 00:34
Vi framförde önskemålet till stuck och howser. De låter dock meddela att det inte är aktuellt. De förstår problematiken men låser vi forumen, framförallt de i Övrigt, så försvinner en stor del av de redan låga intäkter Whoa har.

Förstår att detta inte var det svar som många av er hoppades på, men, det är så det ligger till alla fall.

Något vi dock kan påverka är att moderera mer i de "utsatta" forumen. Därför kommer vi starta upp en process framöver där vi mer aktivt söker nya moderatorer.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Poet

2013-02-05 19:50
Tack för att ni tog er i tid i alla fall.