I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

anmälan av användare

Whoa Community - Allmänt om whoa

2012-12-02 14:17

anmälan av användare

Jag har nu anmält en användare som ständigt går till attack mot mig i trådarna, utan att något hänt. Enligt era regler så är det förbjudet att bråka och attackera människor i trådarna, gäller inte de här reglerna längre?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-12-02 14:21
skärp er... börjar kännas rätt barnsligt.

f.ö. är du lika skyldig själv till att bråka och attackera människor i trådarna osv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-12-02 14:23
Det är jag väl medveten om. Men det har gått för långt nu. Jag ber honom sluta och jag försöker vara trevlig, men han fortsätter ändå.

2012-12-02 14:27
Jag ber honom sluta och jag försöker vara trevlig, men han fortsätter ändå.

det märks inte, hur som helst orkar jag inte ens diskutera det här.

2012-12-02 18:06
Nu är jag tydlig.
Redaktionschef

2012-12-02 21:07
Självklart gäller reglerna.

Man får vara beredd på att det dröjer ett par dagar innan något händer. Det gjorde du också och tycker du gör rätt som lyfter frågan.

Hoppas detta löser sig nu!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!