I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dags att rensa upp forumen?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   
Producent

2012-04-20 07:30

dags att rensa upp forumen?

rensa upp forumen kanske?

har jag fått fel för mig eller är det inte så att musiken som ska läggas upp i audio&video under vår hiphop ska vara hiphop? för nu kastas det ju upp all möjlig skit som folk gjort själv. rnb, visor och så klart en jävla massa pop.. är det inte dags att flytta dessa trådar till tex rnb forumet och pop och annat forumet?
Det behöver organiseras bättre för ni har ju möjligheten och utbudet av forum för alla smaker. ni har skaffat ett register men kastar ändå allt i en hög liksom.
ofta när man är inne och lyssnar så kan det vara så att man inte hittar nån hiphop på hela första sidan och ibland även andra sidan..
idag har dock varit en ovanligt bra dag. lyssnade på låtarna i 6 trådar och det var faktiskt 2 som hade gjort hiphop. jag blev så sjukt glad att det var sån ratio men när jag sen tänkte efter så borde allt som ligger där vara hiphop med kanske nån enstaka insmygare.

Jag menar, ni har uppdelade forum för olika genrer så se till att det används.

lägg reggae & dancehall i raggae & dancehall
lägg soul & rnb i soul & rnb
lägg elektroniskt i elektroniskt
lägg rock, pop & annat i rock, pop & annat
och lägg hiphop i hiphop

lägg inte pop i hiphop
lägg inte hiphop i raggae
lägg inte raggae i soul
lägg inte soul i elektroniskt
osv osv osv

använd forumen till det dom är till för eller har jag missförstått syftet med dom? dom kanske bara ska finnas där och se bra ut, inte vet jag men det är så dom funkar idag

peace out

MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!