I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Webmaster

2010-12-15 13:58

Lite små fixar!

Har fixat så att presentationer laddas in lite bättre än tidigare (man slipper se kontakter fladdra förbi osv).

Har även lagt till lite länkar till vår Shop (http://whoa.spreadshirt.se/) och sist men inte minst.

Molgan är tillbaka!

alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Moderator

2010-12-15 19:37
Har det gjort att man inte ser om någon är inloggad eller är det jag som inte har några inloggade vänner?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-12-15 22:04
Supporta Whoa verkar inte fungera
vadå? jag dyster?
Moderator

2010-12-15 22:41
word på greggan
//TW

2010-12-15 23:07
Yup får en 404 när man trycker på länken
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986
Toastare

2010-12-17 12:19
jätte bra, men nu när jag ska editera min vänner, så skickas jag tillbaka till min profil, och måste gå in på kontakter igen, inget större problem, men bara så du vet
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm
till och med kameramannen tar dig i arslet.

2010-12-21 20:38
Man kan inte registrera ett nytt konto då "människobekräftelseformuläret" inte visar varken ett skrivfält eller en genererad bild med tecken att skriva av.

Ja. Molgan. Som jag har längtat. Plötsligt känns Whoa mer seriöst än innan. Weeho.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.