I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-09-22 01:07

Matforum...

Vet att det finns mycket folk som vill ha ett sådant. Jag ser inte problemet? Känns som ett mycket större ämne då man äter minst 3 gånger om dagen liksom.
Det är ju isåfall bättre att ta bort vissa delar av forumet som inte är så aktiva tex. "kläder & mode" där det känns som de enda aktiva trådarna är evighetstrådar som "idag har jag på mig" och flytta det till "blandat" isåfall.

Bara en tanke

2010-09-22 03:12
Fortfarande?
Har nästan inte sett en enda mattråd sen admins sa "vi kommer aldrig införa ett matforum".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-09-23 17:27
nej precis, vad är grejen. googla om du vill ha recept.

2010-09-23 20:37
jaojao_ - Visst, man käkar typ tre gånger per dag, men hur många är det som verkligen lagar mat och inte bara slänger ihop nåt?
Sammantäll de mattrådar som dykt upp den senaste veckan och förklara sen varför ett matforum skulle vara både aktivare och mer relevant än något av de forum du föreslår ska skrotas.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2010-09-24 14:12
Men det blir ju inte så många mattrådar när det inte finns något forum för det
Däremot kan jag räkna hur många kläder&mode-trådar som jag tog som exempel det tillkommit de senaste 7 dagarna och svaret är: 0.

2010-09-24 17:57
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2010-09-24 20:45
jaojao_ - Okej, klantigt formulerat av mig :)
Det jag ville få fram var alltså om det fanns aktivitet nog på matfronten för att motivera ett forum. Om antalet trådar skulle öka av ett forum är irrelevant, det som gäller är om det finns behov av ett forum.
Alltså: hur många aktiva mattrådar finns?

En orsak till skepsisen att göra nya forum är att det är förbaskat svårt att bli av med dem när de väl skapats. De tio som hänger i ett nästan dött forum brukar dra upp en ordentlig stink om det hela och får med sig de som inte längre hänger där, men som är nostalgiska över hur kul det var en gång för länge sen...

10-4, over...

2010-09-25 01:11
Ok jag ger upp :)

2010-09-25 11:26
Hade ni infört ett matforum så hade det blivit aktivt... Det känns bara så löjligt att slänga upp sådana mattrådar i blandat när folk kommer in och säger att dom typ brukar steka bajs till frukost ochsåvidare...
be the change

2010-09-25 19:41
JackVegas- - If you build it they will come funkar tyvärr bättre på film om baseball än när det gäller forum. Samma argument ("det kommer bli mer aktivitet när det finns ett forum") har använts när det gällde Kläder & Mode och ett par till av de lågaktiva forumen.

Om folk tramsar i de seriösa mattrådarna: klaga till oss admins och mods så fixar vi det.

10-4, over...

2010-09-26 12:54
Familjeliv.se har ett matforum. Häng där istället. Ge fan i Kläder&Mode!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.