I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Användaren som skapat tråden!!!

Whoa Community - Allmänt om whoa

Producent

2009-12-17 01:25

Användaren som skapat tråden!!!

snälla, ta bort så att man kan klicka bredvid namnet på användaren som skapat en tråd för att komma till skaparens profil, är så jävla irriterande, vet inte hur man printar för att få med att "användaren" bli länkad när man håller musen bredvid.

Men är ganska säker på att många är på min sida. Skiten är irriterande som fan.

Redaktionen

2009-12-17 07:36
I början tyckte jag det va sjukt jobbigt.. Fast nu har jag vant mig..

Hmm.. Mer hade jag inte att säga....
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-12-17 11:44
Jag tycker med att det är sjukt irriterande.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Moderator

2009-12-18 12:02
Jag håller med.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-12-27 15:19
jag föstår ingenting? menar du att du inte kan markera ett användarnamn utan att komma in på personens profil? för det kan iaf jag göra. vad använder du för browser osv? win7/ff3 här
vadå? jag dyster?

2009-12-27 17:50
Nej. Att länken till trådskaparens profil sträcker sig långt bortom texten som utgör personens användarnamn.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2009-12-27 19:59
aha, ute i forumet alltså. jag förstår. har jag inte noterat förut. nog för att det är lite märkligt men det kan väl knappast vara ett problem?
vadå? jag dyster?

2009-12-27 21:42
Händer mig hela tiden att jag råkar komma in på användarprofiler istället för trådar. Det enda som borde länka till profilen är namnet, resten ska ta en till tråden..
Walking the street of dreams