Moderatorerna? Vill ni ens höja nivån här?
Alltså Svensk hiphop - allmänt forumet är katastrof. Har ni ens några mods. där? Det pågår trådar där huvudämnet är om Ågren har underbett och en tråd om att en kille hört i skolan att Promoe rakat av sig sitt hår får vara kvar. Jättehög nivå, verkligen. Det här communityt blir bara mer pinsamt för varje dag som går.
Rapportera Finns det något i den här tråden som du tycker en admin bör kolla på? Klicka på knappen nedan för att rapportera tråden. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Tråden har varit uppe 3-4, ska man behöva rapportera det? Shiit.
Ibland missar folk tyvärr även de mest uppenbara grejerna, dock verkar den här tråden funkar för nån verkar tagit hand om problemet :) 10-4, over...
Producent
2009-12-16 21:42
Det pågår trådar där huvudämnet är om Ågren har underbett och en tråd om att en kille hört i skolan att Promoe rakat av sig sitt hår får vara kvar. Låter skitroligt! Jag måste börja kolla in i svensk hiphop.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Haha word Dope! Grymt!
be the change
Producent
2009-12-19 15:26
Kolla svensk hiphop online istället.. Folk lägger upp videos när dom typ går på gatan och pratar om kepsar. Videon där dom bestället på mcdonalds. VAD HAR DET MED HIPHOP att göra?! börja rensa någon gång..
Whoa riktar sig numera mot folk under 15, brode det stå på första sidan.
Konstigt - Vilka trådar gäller det exakt? Bara så att jag kan ta upp det med övriga :) 10-4, over...
Producent
2009-12-19 22:04
"shazaam @ mcdonalds" typ, alla mbfimg videotrådar. har inte ett skit med hiphop att göra. men ändå lägger han alla sina klipp i hiphop audio o video!
Redaktionschef
2009-12-20 00:01
Som sagt, använd gärna tipsfunktionen och vi behöver även nya moderatorer i forumet så det är fritt fram att ansöka.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent
2009-12-20 00:50
Whoa riktar sig numera mot folk under 15, brode det stå på första sidan. Word.
One Day.
Redaktionschef
2009-12-20 01:13
Jag plockade "shazaam @ mcdonalds" för övrigt. Vi håller på att diskutera i adminforumet hur vi ska göra med alla trådar som mer är snack än musik. På nåt sätt måste ändå musiken vara i fokus och det tappar vi lite när folk börjar dagboksblogga osv.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent
2009-12-23 18:53
ge dom en varning så kanske dom slutar....ibland lär man va hård
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2009-12-24 00:32
Visa dem tuff kärlek.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Det här communityt blir bara mer pinsamt för varje dag som går Det var mycket värre för 9 år sedan. Communityt har ju blivit mer och mer seriöst för var år som gått. Sedan kan man alltid diskutera huruvida det är positivt eller ej men att forumet skulle bli mer och mer pinsamt är helt enkelt inte sant.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke: Nejnej, allt var alltid bättre förr!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
PrinsMio - ingen tvingar dig in i trådarna :) och Coke det VAR bättre förr. Kunde hota folk till höger och vänster utan påföljd :P
Ju förr dess bättre! 10-4, over...
Kaneida, tror du själv jag går in och läser dessa trådar? Kan informera dig om att jag inte läser nånting i svensk hiphop forumet, men ibland går man ju in och läser replikerna och jag kan garantera er att Whoa var bättre och seriösare för 6-8 år sen när jag hängde där. Då handlade svensk hiphop om svensk hiphop och audioforumet om audioforumet, nu är det helt katastrof och anledningen till att man inte längre lyssnar på svensk hiphop är ju, dels för att man växt upp iofs., hur den ser ut idag. Bara ta sig en titt i det forumet som till stor del representerar scenen idag och man får kräkattacker. Snacka om att nåt gick fel nånstans och utvecklingen började gå bakåt...
Producent
2010-01-07 13:55
^^ kan bara hålla med...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"