I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En rad av frågor..

Whoa Community - Allmänt om whoa

2009-08-10 03:06

En rad av frågor..

Har suttit här nu och letat febrilt efter en tråd som är ett x antal år gammal, men utan resultat.

1. Kan ni uppdatera sökfunktionen lite? Kanske lägga till så man kan söka på årtal? eller iallafall göra så man får fler sökresultat. Märkte också att sökfunktionen inte verkar funka överhuvetaget på äldre trådar än mitten på 2008. Varken genom speciell google sökning eller på whoa.

2. Kanske göra så man kan se sina gamla inlägg i trådar? Som sagt de nyare funktionerna verkar inte funka på de äldre trådarna. Gick igenom lite dryga 300-400 sidor på alla trådar för att försöka hitta rätt tråd. Det brukar synas att man har skrivit i tråden, men inte i de gamla trådarna.

3. Kanske göra en hel avsides request del av äldre låtar som man knappt kommer ihåg info om?

Helt knäckt utav att jag har suttit här o letat i 3 timmar nu, lägger mig har säkerligen något mer på hjärtat men kommer inte åt de atm, skrev jag tråden fel så äre bara att flytta den.

The thing is, we cant separate our feelings..

2009-08-10 03:18
den har tagits bort, där är svaret.
Blunted in stockholm

2009-08-10 03:22
Tveksam på det, men jag förstår att folk är lite oseriösa 03:18..

2009-08-10 03:24
om tråden är x antal år gammal och x är typ mer än 2 år har den lätt tagits bort/försvunnit.
Blunted in stockholm

2009-08-10 04:17
Förstår inte vad du tjaffsar om? Det finns trådar från 04?
Och ja den är troligen mer än 2 år.
Promotor

2009-08-10 06:02
Tronix_D P18
jag tror tråden finns kvar beroende på vad den innehåller! T.ex tror jag inte att den finns kvar om det handlar om en battle på battle & chypers, eller kanske en låt i vår audio.. Men iphone trådarna lär stanna kvar för evigt!! Själv har jag sökt trådar som jag älskade.. men de visa sig att dom är raderade!

2009-08-10 12:49
Det som avgör om en tråd automatiskt rensas bort är när senaste inlägget i den gjordes, samt vilket forum den ligger i. Blandat-trådar har en kortare livslängd än Allmänt om Whoa-trådar.
Undantaget är om den som skapat tråden tagits bort från communityt, fäör då försvinenr alla trådar och inlägg som gjorts med det användarnamnet (vilket jag misstänker är vad som hänt i det här fallet).

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-08-10 19:32
Ja där har du en sak som kan stämma Mabande, det kan vara så att användaren är borttagen men själv tror jag inte det.

Optimistisk P20
Det är ingen battle, en helt vanlig låt som jag kommer ihåg inte många fick upp ögonen för.

Men som sagt ett request forum skulle vara riktigt nice, för jag vet att folk har låten för den har spridits på nätet. Har haft den tillofrån men har alltid lyckats slarva bort den, ska gå och kolla några sista hårddiskar i garderoben har man tur så ligger den där.

2009-08-10 19:40
Vad är det för tråd då?
be the change

2009-08-10 19:42
Nu vill ja gnälla!
Om man söker efter nån i t.ex Vår Hiphop så söker man efter en användare så hittar man bara ett antal låtar så kanske man inte hittar den man söker, sen när man söker på namnet kan man hitta låten, you know what I'm saying?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-08-11 14:29
JackVegas-

Hade du läst lite vad jag hade skrivit så står det klart & tydligt att det är en helt vanlig låt. Nån snubbe som hade gjort en låt på engelska på ett riktigt dankat gitarrbeat, kommer bara ihåg vissa delar utav texten och en google hjälpte inte direkt.