I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En rad av frågor..

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2009-08-10 03:06

En rad av frågor..

Har suttit här nu och letat febrilt efter en tråd som är ett x antal år gammal, men utan resultat.

1. Kan ni uppdatera sökfunktionen lite? Kanske lägga till så man kan söka på årtal? eller iallafall göra så man får fler sökresultat. Märkte också att sökfunktionen inte verkar funka överhuvetaget på äldre trådar än mitten på 2008. Varken genom speciell google sökning eller på whoa.

2. Kanske göra så man kan se sina gamla inlägg i trådar? Som sagt de nyare funktionerna verkar inte funka på de äldre trådarna. Gick igenom lite dryga 300-400 sidor på alla trådar för att försöka hitta rätt tråd. Det brukar synas att man har skrivit i tråden, men inte i de gamla trådarna.

3. Kanske göra en hel avsides request del av äldre låtar som man knappt kommer ihåg info om?

Helt knäckt utav att jag har suttit här o letat i 3 timmar nu, lägger mig har säkerligen något mer på hjärtat men kommer inte åt de atm, skrev jag tråden fel så äre bara att flytta den.

The thing is, we cant separate our feelings..