I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fundering angående era regler

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2009-07-17 14:08

En fundering angående era regler

Rasism och främlingsfientlighet är ju som bekant förbjudet.

Det jag undrar är huruvida rasbiologi, eugenik, genetik och och räknas in i dessa och i så fall varför?

Är det ens tillåtet att prata om olika människoraser som negroider, mongoloider och kaukasoider? jag menar dessa benämningar används ju trots allt flitigt i världen i stort och är accepterade och erkända där.

Är det tillåtet att poängtera att endast var femte somalier har något arbete och att väldigt många av de manliga invandrare som kommer till Sverige från subsahara har begått våldsbrott i hemlandet, då tänker jag främst på våldtäkt då detta är statistiskt säkerställt.

Räknas man som rasist om man inte vill ha hit fler outbildade invandrare som inte bidrar till samhället utan kanske till och med skicka hem de vi redan har här?

Detta är inte för att provocera på något sätt, men då era regler är mycket luddiga och subjektiva så undrar jag vad som är tillåtet att diskutera och inte.


Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com