I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan inte logga in med min andra användare

Whoa Community - Allmänt om whoa

2009-06-22 15:09

Kan inte logga in med min andra användare

Guh, det går inte att logga in med min andra användare n_jack, dock verkar jag inte vara blockad. Vad är det här för fasoner?
När jag försöker logga in kommer det upp ett felmeddelande om att jag skrivit in fel lösenord, men jag provade att logga in med några av mina vänners användare med och det gick inte heller. Provade att byta browser, det hjälpte inte.

Då skapade jag detta konto, och plötsligt kunde jag logga in- vad är det för fasoner?

Rappare

2009-06-22 15:54
Min första tanke är;
1. Har du skrivit rätt lösenord?
2. Har du testat att återställa lösenordet?
http://www.innuce.nu

2009-06-23 01:11
Tjosan, det löste sig strax efter att jag författat tråden. Lösenorden skrevs rätt, men sen prövade jag att återställa lösenord och efter ett tag kom jag in igen... Lustigt att whoa i så fall bytt lösen på min användare utan mitt godkännande eller min vetskap..
Nåväl, problem solved
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-06-23 11:55
Jack:

Det har hänt många.
be the change

2009-06-24 01:16
Låna tråden lite.
Kan man inte försöka fixa så man har en "Kom ihåg mig"
Så man slipper skriva in användernamnet och lösenordet hela tiden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-11 11:55
Gah, har samma problem med min användare.
Har testat återställa lösen men får inget jävla mail.

2009-09-11 21:16
bosco - Säker på att du kollade rätt mail?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-09-12 15:10
Någon som vet hur fanken man fixar detta? De nya lösenord jag får till min andra användare fungerar ej? Vad göra? Vore ju trist om min andra användare gick förlorad efter 8 års användande.
Vi blir aldrig som dom från stan!