I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan inte logga in på whoa genom mobilen??

Whoa Community - Allmänt om whoa

Promotor

2009-05-29 15:28

Kan inte logga in på whoa genom mobilen??

Nu ska jag bort om c.a 30 minuter och jag kan inte logga in på whoa genom min mobil (LG KU990 såkallad "Viewty") Jag undrar om det är min mobil som bara cepar loss med browsern eller är det fler som stött på detta? Jag skulle inte banga att softa på whoa nu när jag tar tåget och åker en jävla bra stund! Har tidigare skrivit om detta i någon annan tråd i "Allmänt om whoa" utan svar. Så nu går jag såpass långt att jag skapar en tråd för detta!!

Har testat ett flertal gånger att logga in både via "mobile.whoa.nu" och "iphone.whoa.nu" och på båda sidorna står det typ "lösenord/användarnamn fel!".. Och jag är 100 på att jag inte har skrivit fel!

"all eyes on me" - kom igen nu! Vill kunna logga in!

2009-05-29 15:34
hade en Viewty innan.
kunde inte heller logga in på whoa. vet inte va de berode på.
...

2009-05-30 19:34
om du laddar ner opera mini då? (gå in på operamini.com med mobilens webbläsare)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Promotor

2009-05-31 05:44
skall testa och se vad som händer :) hittat wifi med psp't nu hehe :p tack för tipset!

Redaktionen

2009-06-01 10:41
Jag hade en iPhone.. När jag va i thailand lyckades jag inte logga in på vanliga whoa.. Den bara loggade inte in.. Sa inget speciellt.. iPhone-whoa fungerade.. Men när jag skulle kolla i forumen så fick jag nåt felmeddelande.. Dom ända forumen jag kunde komma in i va dom jag va moderator i..

kan iofs ha haft med att jag inte hade uppdaterat den på länge, länge.. men det va ganska jobbigt att klara sig utan whoa i hängmattan under en månads tid.. :(
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
Promotor

2009-06-01 23:47
Känns riktigt illa att ingen admin har skrivit i denna tråden! Dom brukar vara så snabba i vanliga fall! Men dom kanske bara skapa dom mobila sidorna för sakens skull, för att sedan skita i dom? Låter ju ganska självklart nu ifs när jag tänker på det. Trots alla kommentarer och kritik dom fick på det, så har dom inte ändrat på något sen releasen! känns lite synd.

2009-06-02 07:01
Jag är admin och nu skriver jag (från min iPhone) och det funkar utmärkt. Jag är inloggad varje dag via telefonen eftersom min laptop dött och jag upplever inga av de problem ni beskriver. Surfar via iphone.whoa.nu, och kan läsa trådar och logga in utan problem. Om du söker i forumet (Allmänt om whoa) så finns det en tråd där både admins, webmasters och användare uttalar sig med åsikter. Leta rätt på den :)

2009-06-02 07:49
Bara en fråga.. som Optimistisk också undrade.. satsar ni nåt på dessa två mobilversioner? Eller ja.. klart ni inte "satsar" på det lika mycket som den vanliga.. men iaf. Verkar ju som om vissa faktiskt använder sig mer utav mobiltjänsterna än vanliga sidan.
Promotor

2009-06-02 09:25
Frozen F25
Jo, sidan funkar prima för mig med, när jag surfar genom min psp! Men just på mobilen är problemet! På mobilen kostar det mig 8kr om dagen, jag har möjlighet att logga in vart jag än är, hur länge jag än är borta, men på psp't finns bara wifi. Uppskattar att du skrev i tråden! :)

2009-06-02 15:44
jag har också en LG funkar utan problem
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU