Webmaster
2009-05-07 11:32
Ny whoa butik
Vi har precis skapat en butik där man kan köpa whoa-tee's i lite fler färger osv. Priset är samma som innan på tee's och under hela maj är det fri frakt om man anger koden WHOA när man beställer. Vi kommer efterhand lägga upp fler prylar och eventuellt fler tryck osv. Kom gärna med ideér på tryck och dylikt som man skulle kunna ha! Säg gärna till också om det är nåt annat än just t-shirts som kan vara intressant!Här är butiken!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Har butiken någon hemsida eller kommer forumet agera beställningsformulär?:)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Soft! Ska lätt kirra en hoodie och vara ball hela livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2009-05-07 11:44
Nu la jag in en länk också. Avslöjade jag dig på användande av adblocker nu luthgr3n ;)
Woops! Erkänner skamset att jag har adblocker, men jag supportar och ser viss reklam ändå. ,)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Redaktionen
2009-05-07 12:31
Promotor
2009-05-07 12:37
Gissa om jag är sugen på en hoodie :O .. Men dom e hyffsat dyra så jag får nöja mig med t-shirt ett tag!! Går det inte att placera loggan på ryggen istället, och få trycket större? sett whoa-tees irl, och tycker loggan är för jefla klen igentligen
Fan vad najsigt!! :D Kan ni inte börja sälja lite najsa "Hiphop kepsar " (Baseboll keps ) med ett najs Whoa tryck på? Skulle va riktigt najs!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Nice med fler färger och hoodies :) har oxå tänkt på det som Optimistisk P19 sa, vill att det ska vara ett litet tryck på ryggen oxå.
skulle vilja ha lite större tryck, hade det varit det hade jag köpt direkt! fast kanske köper ändå, får se:)
Webmaster
2009-05-07 15:53
Vi ska exprimentera med lite fler varianter osv. Kom gärna med förslag. Jag har själv funderat på en rip av tröjjan "J Dilla changed my life" med "Whoa changed my life" :D
Promotor
2009-05-07 15:56
Stuck P29 Där har du en riktigt rolig idé :) !!Whoa built this body
Går det inte att placera loggan på ryggen istället, och få trycket större? Sjukt fult ju. Loggan ska sitta på bröstet. Kan ju göra trycket större ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
woho! Blir glad när whoa växer!
"Ange WHOA r om rabb atkod"? :) Kurrektur, för böfvelen! 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
hade varit lite skoj med typ ett nattråds motiv eller något sånt =)
Whoa-loggan i blåtoner, en nymåne och några stjärnor: "Nattråden - de som vet, vet" :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande P32 exakt, du är en jävel på detta här ju ;) hade varit finfint med något sånt
Whoa Started This Gangsta Shit? lol
Jag har ingen personlighet
Någon som vet hur tröjorna är? .. är de någorlunda bra matrial och lite tjockare eller är det B och tunna som Soc typ? kalsonger hade varit fett, med whoa på själva midjan.. där det annars står "björn borg" och sådant -.-
Get Random!
Samarbeta med våra duktiga designers och låt dem designa fresha Tee's. Fixa sen en orange "brand tag" på sidan med en vit whoa logga på.
Brand tag alltså en sån:
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Men hallå, "Yo, when you see somethin ill (uh-huh) Knahmean? that shit is whoa!" ;)
KinG-PhiL Materialet är bra, lite sådär "tjockare" eller hur man nu ska säga. Trasar inte sönder efter en tvätt liksom.
haha ni vill ha större tryck, jag skulle vilja ha ett mer diskret tryck. tänker mest på teesen då, lite mer stil ;) fast ska nog ta och köpa mig en hoodie som jag kan jonka runt i på sommarkvällarna.
Webmaster
2009-05-08 13:49
Frozen: Tror inte det är samma nu som du har. Eller har du fått nåt från den nya butiken? Men de ska vara bra de här också. "Klassiskt skuren T-shirt med en robust vikt på 185 g/m². Den har dubbla sömmar och är gjord av 100 % bomull."
den här gången får ja la inte några stickers skulle ja tro? men skit i de, snart en ny hoodie å ett par tees iaf!
...
Stuck: dryice fick en av provtrojorna från nya stället som jag uppfattade det, den är tunnare (american appeal tror jag det var) men inte sladdrig JC kvalitet.
kommer det mer färger på hoodies?
Get Random!
Fan att ni sätter igång med shopen nu när man redan har en tischa. Hade velat ha en röd, men man får väl helt enkelt köpa en till.
Langa gärna bilder när ni modellar tröjorna också, så att folk kan se hur de ser ut på :) 10-4, over...
Den ljusblå tröjan var enormt frestande. Finns möjlighet att göra en i herrmodell så kommer jag "slaska meh deh härr jefla plånpoken vah"! Annars var dom röda och svarta väldigt fräcka också. Sicket dilemma det blev.
nu när jag beställde fick jag ett e-mail om något inloggnings uppgifter eller något, är det något jag kan skita i eller? :)
Webmaster
2009-05-10 20:33
mhhk: Jag vet faktiskt inte. Betalade du och sånt eller? Ser att det ligger några orders där man inga som är "skickade" än. Vad står det exakt i mailet?
jag gjorde alla dom där "stegen" å fick ett mail med denna text
Tack för att du har besökt ”Whoa Community”!
Här är dina inloggningsuppgifter:
Användarnamn:
[email protected] Lösenord: *********
Du kan logga in här:
http://whoa.spreadshirt.net/se/SE/Shop/Login/index/
Hälsningar och mycket nöje!
”Whoa Community”
när jag går in på den sidan kommer jag ist till
https://whoa.spreadshirt.net/se/SE/Shop/Address/index/ å det där har jag ju redan skrivit in, så fattar inte direkt det där.
oj märkte nyss att jag blev inloggad när jag tryckte på den länken, dock är jag för feg för våga skriva in kort nr å det så det kanske blir två st jag råkar beställa, någon som beställt å kan säga ifall ajg ska skriva om allt som inloggad?
haha whoa built this body...
Whoa doing it big!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Stickers också! Förfan jag kräver Stickers !!!
mhm
Webmaster
2009-05-12 08:31
mhhk: Vad beställde du för nåt? En grå hoodie? mellon: Haha. skipp: Ska titta på stickers prylen.
Stuck P29 nepp. svart hoodie & en svart t-shirt :)
fick precis leveransbekräftelse för min hoodie ;)
Nu vet jag inte om jag någon har skrivit detta men kan man inte få nicket printat någonstans?
I live my life one videogame at a time.
Oj, vad mycket det finns och välja på nu. Och så hann man ju så klart beställa innan, men jag är nöjd med mina :) "Whoa changed my life" är ju perfekt, haha.. När kommer whoa-jeans då? Jag behöver ju nya byxor och inte ännu en hood :P //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
"made on whoa"
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Redaktionen
2009-05-20 16:17
Webmaster
2009-05-26 21:36
Nu har vi lagt upp ännu fler produkter! Säg gärna till om ni har idéer till tryck/texter osv osv.
Haha, jävlar vad mycket fina grejor ni har nu. Synd bara att man är helt utan inkomst.
Webmaster
2009-05-26 22:20
yessir: Tyvärr .. de har bara några jävla gigantiska stickers som kostar typ 60 spänn .. verkar mer vara för att typ sätta på båtar eller nåt ;) Ska forska mer i det!
Promotor
2009-05-26 22:40
Flexfit whoakeps :O:O:O:O:O om man ändå hade pengar just nu!!! Om det är någon som beställer nånting med whoa-tryck, får ni gärna posta det nånstanns så man får en bättre "verklighetsbild" på prylarna!!
Webmaster
2009-05-26 23:19
Japp! Säger som Optimistiskt. Posta här om ni köpt nåt! Finns en del bilder på prylarna där osv och tryck och sådant ska vara riktigt bra kvalité.