I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-04-29 15:35

Postade inlägg.

Yaoo!
Kan man inte fixa så man ser hur många inlägg man har postat?
Kanske inte så nödvändigt men hade varigt lite kul faktiskt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-04-29 15:38
känns som det finns lite andra saker att försöka satsa på.

och just det skiljer ju whoa från många andra forum, låt det vara som det är ;)

2009-04-29 15:42
Äsch, så jävla svårt kan det väll inte vara att fixa det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-29 15:53
Som alla andra sådana förslag skulle det mest bli som en tävling, och allt skulle ballat ur.
Don't!

2009-04-29 15:55
Nej, det tror jag verkligen inte, bara löjligt som fan om man säger "Jag har skickat mer än du, du suger."
Det är väll ingen som tävlar om sånt?
Men det hade ju varigt kul att se hur mycket man skickat, och sen se alla andra äldre män som har varigt här sen 95.

2009-04-29 17:36
Det har funnits en gång i tiden och är inget som vi planerat att införa igen.
Som Mitchy säger blev det en tävling som resulterade i så mkt skit och onödiga inlägg att jobbet för mods och admins fördubblades, allt till ingen direkt nytta. Så nej, det är inte aktuellt.

/ Frozen, whoa admin crew

2009-04-29 18:09
Okey, vad tråkigt.
Nästan alla forum man ser har den funktionen.
Vad jag vet så är det väll ingen som tävlar om sånt.
Förstår mig inte på varför man skall det.
Men det klart att det blir säkert mer inlägg.
Jag trodde att det skulle bli mer inlägg, eller mer aktivt för te.x folk som släpper nya låtar.
Att man kommenterar för att få "stats" haha, men sen att man ännu kommenterar något.

2009-04-29 20:02
På amerikanska forum kallas dom som vill samla på sig så många inlägg "freeposters", så att folk tävlar i sånt existerar i allra högsta grad. Sen finns det även dom som lägger inlägg med substans och har många av dom som ser ner på dom som har mindre.

Nä, fett skönt med att slippa sån skit på whoa.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2009-04-30 10:58
Den första adminfunktionen bestod i att minska "har postat så många gånger"-siffran med 10. Grymt fruktat :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-04-30 16:07
Mmbande

Nu förstod jag inte, skulle ni minska era egna inlägg?
HMOR
Promotor

2009-04-30 16:19
Går det inte att fixa så man bara kan se hur många postade inlägg man själv har gjort, istället för att alla kan se allas statistik? .. polare på whoa kommer säkert skryta om sin statistisk, och börja tävla, men det blir betydligt mindre skräp ändå, plus att det skulle vara intressant hur mycket man igentligen freakar whoa!

Sen har ju admins alltid den helt underbara funktionen att kunna banna folk som missbrukar reglerna :)

2009-04-30 16:21
DjJ_osh - Nope, vi kunde "straffa" folk som spammade genom att minska deras inläggsräkning i steg om tio (har för mig att det var siffran tio i alla fall). En polare bad mig f.ö. sänka hans p.g.a. att det var så många som kontaktade honom enbart p.g.a. hans höga "status" :)

10-4, over...

2009-05-01 11:37
Optimistisk.
Word som fan!
Come on dudes, hade ju varigt kul? :)

2009-05-03 18:30
Optimistisk P19
Bara att räkna hur många trådar du har på "dina aktiva" ? :P
Promotor

2009-05-03 22:27
jaojao_ P19
1 sida är 25 forumsinlägg, jag kan gå tillbaks 39 sidor, det måste innebära att jag har skrivit minst 750 inlägg, men, som i t.ex denna tråden har jag postat 2 inlägg, och därför får jag ändå inte fram den riktiga statistisken över hur många inlägg jag har gjort.

2009-05-04 00:42
Tänk så här:
Varför vill du veta hur många inlägg du gjort?
Vad skulle du göra med informationen?
Hur tror du andra (som ju inte är lika vettiga som du) skulle hantera infon - skulle de ställa till stök?

10-4, over...
Redaktionen

2009-05-20 10:14
Optimistisk..
jag kollade på "dina aktiva". Men det första som va me va från 2005.. Så det stämmer nog inte så bra.. isåfall skulle jag inte postat nåt dom första tre åren..

Men jag måste nog hålla me mabande i den här frågan.. kommer bara bli massa knas över onödig info..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-05-27 10:41
Jag vill absolut inte veta hur många inlägg jag skrivit. Då skulle jag kunna få för mig att uppskatta nån sorts cirkatid av mitt totala whoa användande och kanske gå ner mig totalt när jag insåg hur mycket tid jag lagt ner här.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.