I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-02-17 17:00

veckans text

"1 - Angående veckans text
Angående veckans text
En text som uppfyller kraven på format enligt regelverken och är postad mellan 00:00 på måndagen till och med 23:59 på söndagen i något av de två skrivarforumen på whoa community kan utses till veckans text av moderatorerna i dessa forum. Texten kommer att läggas upp retroaktivt i en löpande stickytråd som återfinns längst upp i Lyricismforumet. Under den följande veckan kommer den mest passande texten under den föregående veckan att kunna beskådas i denna tråd. Texten som blir utvald blir det från olika faktorer. Den kan vara kvalitativt skriven och/eller banbrytande eller orginell inom sin stil. Allt från dikter till battleverser kan utses till veckans text. Moderatorernas beslut är oåterkalleligt och påverkas inte av vem personen som skriver texten är utan bara hur själva texten i sig ser ut."


vad hände med detta? jag har bara varit medlem i ett halvår och inte levt för att uppleva detta, men enligt mig verkar det som en fnantastiskt rolig finess. Jag antar att det är för att moderatorerna "Killerzteve" och "DoktorDöd" har blivit så sjukligt inaktiva i modererandet, att det inte finns längre. men nu har vi ju nya fräscha moderatorer, så varför inte införa det igen?
Om inte intresset finns bland dem heller så kan jag med glädje välja ut en text i veckan med tanke på att jag läser i princip alla som kommer upp i de två lyrikforumen B&C, respektive Lyricism. Det är bara att nån odödlig gör tråden till sticky ;)

Tack för mig.

Blunted in stockholm