I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Angående Spotifylistor

Whoa Community - Allmänt om whoa

2009-01-22 20:44

Angående Spotifylistor

Hej.

Såg att Stuck lagt in ett inlägg i varje musikgenreforum om att man kunde posta Spotifylistor där.

Vore det inte lite smartare att låta dessa ligga längst upp i varje forum ( som i Vardagsfilosofiforumet med Kärlekstråd läs innan du startar).

Eftersom det inte är så väldigt många som postar i Spotifylisttrådarna halkar dom lätt ner och
det kan hända att folk startar nya trådar allt eftersom. Det är bättre om allt är samlat på ett och samma ställe.

2009-01-22 20:59
stickyicky
Blunted in stockholm
Webmaster

2009-01-22 23:08
Vad säger adminsen? :) I vissa forum är det ju inga problem men i vissa ligger det så jävla många stickys redan .. hmm
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2009-01-22 23:20
Stuck: ja fast det gäller ju bara musikforumen och där finns det väl inte så många stickys?

2009-01-23 01:23
Kommer det spotify sticky i svensk å utländsk hiphop? Kan ju ha det under "audio & video" där det inte finns lika många sticky som under "allmänt".

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2009-01-24 03:34
eller så söker man i forum på spotify och hittar direkt.

2009-01-24 18:17
Tech P24

Tyvärr är det ju så att 80% av whoa aldrig har använt den och kommer aldrig att göra det heller.

2009-01-25 19:12
jag tycker det är overkill. aktiviteten är inte särskilt hög i de forumen som berörs så trådarna kommer förhoppningsvis ändå ligga på första sidan, om dom inte kommer göra det borde det ju i sånna fall betyda att det inte finns tillräckligt intresse för dom och varför ska dom i sånna fall vara sticky? dessutom tycker jag att stickytrådar bör vara av principiell natur av något slag, förklara vad som gäller i forumet eller dylikt. jag ser inte riktigt varför spotifytrådarna särskiljer sig så pass mycket från andra trådar att de bör vara sticky. och det var min åsikt.
vadå? jag dyster?
Redaktionschef

2009-01-26 19:31
Jag tycker vi har tillräckligt med stickys.

Stickyfunktionen är ju dessutom främst tänkt att användas för whoa-relaterade grejer som regler och faq ... även om vi givetvis gör undantag ibland när det är av uppenbart intresse för majoriteten.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2009-02-01 23:27
Efter att ha diskuterat saken i adminforumet har vi kommit fram till att av-stickyfiera trådarna av de av mig och Oracle ovan nämnda anledningarna.
vadå? jag dyster?